2013. április 1., hétfő

Körözött


Ez is egy tipikusan olyan étel, amit minden családban máshogy készítenek. Mindenkinek megvan a bevált receptje, ami az ő szája ízének a tökéletes.
Én úgy vagyok bizonyos ételekkel, hogy addig próbálkozom velük, míg meg nem találom a nekem tökéleteset, ami aztán a mi családunk kedvencévé válik :)
A siker érdekében különböző recepteket tesztelek, aztán amikor megvan egy jó irány, akkor következik a finomhangolás, a kísérletezés, ízesítés míg el nem jutok odaáig, hogy azt érzem EZ AZ.


A körözöttel is így voltam, sok olyan verziót kipróblátam már, amire a recept tulajdonosa esküdözött, de valahogy sosem voltam elégedett, egészen addig, míg egyszer elkészült az áhított ízű, állagú kence.

Szóval, ez most az én receptem, amire esküszöm :)


Hozzávalók:

  • 300 g juhtúró
  • 250 g sima túró
  • 50 g vaj
  • 1 ek tejföl
  • 2 tk pirospaprika
  • 1,5 tk őrölt kömény
  • 1 csokor újhagyma

Elkészítés:
  • Nincs mit írni, mindent jól össze kell keverni, kenyérre kenni és megenni :)


Nincsenek megjegyzések: